Comments

Hoia vahet & hoia positiivset meelt



Kolm aastat tagasi, täpselt samal ajal, olin ma 5 nädalat kopsupõletikus. Neist viimased kaks kodus haigusega võitlemas. Tol ajal oli mul palju abi sõpradest, kes poest toitu tõid, et ma ise ei peaks minema.

Kaks aastat tagasi, täpselt samal ajal, võtsin pikema puhkuse kahe töökoha vahel. Õppisin nautima üksi jalutamist - tundide ja päevade viisi, klapid peas või mõnikord ka mitte, Toomemäel ja Raadi mõisapargis ja Jänese matkarajal ja kõikjal mujal. Kõik linnaosad said läbi käidud. 

Aasta tagasi, täpselt samal ajal, olin puhkusereisil kaugel-kaugel Eestist.  





Mõtlen tagasi ja olen tänulik, et...
...olen veel terve.
...saan praegustes oludes praktiseerida ja oskan nautida üksi jalutamist.
...olen turvaliselt kodus, mitte kuskil kolmandas riigis lõksus.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Räägi julgelt kaasa!

© Eveli veebipäevik | Platvorm: Blogger | Autor: Eveli Pung (evelipung@gmail.com) | Kujundus: Josh Peterson ja Eveli Pung